dimarts, 22 de novembre del 2011

ARAGONÈS: dues cançons

1) "S'ha feito de nuey, de Jose Lera.


S’ha feito de nuey.
Tu m’aguardas ya.
Lo peito me brinca’n
tornarte a besar.
Lo nuestro querer
no se crebará
anque charren muito
y te fagan plorar.
Yo no’n quiero vier
güellos de cristal
mulláus por glarimas
que culpa no han.
Escuita, muller,
dixa de plorar.
Yo siempre he estau tuyo,
tu mía has d’estar.
Dicen qu’un querer
ye de dos, no más,
y que ye más fácil
ferlo caminar,
cuando l’uno caye,
l’otro a devantar.
Cuando l’uno caye,
l’otro a devantar;
s’ha feito de nuey,
tu m’aguardas ya,
lo peito me brinca,
te quiero besar!

Pepe LERA
Echo, agosto de 1980


2).- Manolo García interpeta "Mai" (música de Manuel Sopeña i lletra d'Anchel Conte).




Mai, mira-me as mans;
as trayo buedas,
lasas d'amar.
Son dos alas
d'un biello pardal
que no puede
sisquiera bolar.
Mai, mira-me os güellos,
n'o zielo perdius
n'un fondo silenzio.
Son dos purnas
chitadas d'o fuego
que no alumbran
ni matan o chelo.
Mai, mira-me l'alma
aflamada de sete,
enxuta d'asperanza.
Ye un campo labrau
an no i crexen qu'allagas
que punchan a bida
dica qu'a matan.
Mai, mira-me a yo.
Me reconoxes, mai?
Fue o tuyo ninon.
Güei so un ome
que no se como so.
Mai, me reconoxes?
Mai, ni sisquiera tú!


Mare, mira’m les mans;
Les porto buides,
Fatigades d’estimar...
Són dues ales
D’un vell ocell
Que no pot
Ni tan sols volar.

Mare, mira’m els ulls,
Perduts en el cel
En un profund silenci.
Són dues espurnes
Despreses del foc
Que ni il·luminen
Ni maten el gel.

Mare, mira’m l’ànima
Inflamada de set,
Eixuta d’esperances.
És un camp llaurat
On no creixen sinó aliagues
Que punxen la vida
Fins que la maten.

Mare, mira’m a mi.
Que em reconeixes, mare?
Vaig ser el teu bebè.
Avui sóc un home
Que no sé com sóc.
Mare, que em reconeixes?
Mare, ni tan sols tu!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada